Friday, April 4, 2008

DE PRIN CONCERTE ADUNATE






heeeyyyy,am net,am neeeetttt!!!!LOCATIE: hotel,Miercurea Ciuc! afara e friiiig si ploua marunt,am ajuns aici pe la 17.00(venim de la Cluj),am mancat,am facut caterinka de rigoare si am incropit o "sezatoare pe mess" in camera baietilor (dj rynno si boby). dupa o masa copioasa (ce include si clatite cu ciocolata) merge o cafelutza si o barfa buna k sa ne facem digestia bine...
Suntem toti binedispusi pt k aseara am "prestat" la OBSESSION cel mai tare club in materie de evenimente de la noi din tara (www.obsessionclub.ro).Sooper atmosfera....asa da concerte!azi sarbatorim iar pt k e ziua andreei (una din cretzele noastre) asa ca se va lasa cu "muuulllti ani traiasca" si sampanie!
VREAU VACANTAAAAAA!vreau sa fug din Bucuresti 3 zile cu bebe si sa nu mai sune telefonul.mi-am propus asta in fiecare saptamana de la inceputul anului si n-am reusit!insa de data asta sunt hotarata! sapt viitoare filmam clip (in sfarsit) si gata fuuugggg!!ultima luna a fost haotika,in fiecare zi ma trezeste soneria telefonului....du-te la banca,fa-mi factura,ia contractul,sedinte la roton,castinguri,sedinta foto pt emisiune,filmam luni,ba nu vineri,nu vineri k am concert,atunci cand?ai vreo idee de locatie?trimite-mi pe mail niste poze!sunteti liberi pe data de....?s-a amanat clipul,nu mai facem la save me,dar la ce piesa?cand merg la studio sa trag voci pt piesa noua?azi nu pot eu,maine nu poti tu.....sambata dupa sedinta de preproductie,seara da?vreau si eu 4 hostesse...si niste animatoare...o petrecere de nunta,fa bugetul,fa proiectul,intalnire cu clientul,reviziuim bugetul,da telefoane,iar la banca,summit etc!!!!!!!!!!!!!!!PAUZA!!!!!
AH,uite cat e ceasul,fug sa ma pregatesc!iau un omeran k ma cam sacaie stomacul si ridic fruntea sus,trecem noi si peste asta.........

8 comments:

Anonymous said...

Super pozele Sylvia! Si normal LA MULTI ANIIIIIIIIIIIIIIII ANDREEA ! Aveti grija de dansatoarele voastre ca is foarte frumoase!

Anonymous said...

Multumim fff mult ptr poze .. La muuulti ani Andreeaaaaa , sa ne traiesti 100 de ani! Silvia .. am citit tot ceea ce ai scris :))) am ras copios .. mi-a placut la nebunie cum ai descris lucrurile!!!

Anonymous said...

hai ca tre` sa ti dau si eu niste poze misto din timisoara...de 3 luni zici ca vrei sa mergi in vacanta!!!te rog eu du teeee,ai nevoie de o pauza...una peste alta tari pozele...:)

Bibi said...

Lasa ca e frumoasa viata asa ..mai plina de adrenalina !
dar ar fi buna pauza aia pe care o vrei !

Robert said...

de acord cu bibi, mi eunu mi-ar place sa am programul ff incarcat , bun ca putin de pauza nu strica, superbe pzoele. ce dormea dj, rynno:))

DeeDee said...

ohoho... chiar ca esti ocupata. sper sa iti iei pauza cat mai repede. dar sa si revii la fel de repede :) take care :*
ps: nenea ala din poza a treia e dragut

Anonymous said...

Silvia .. miss u :(((

piratu said...

pffff....cretele tale frumoase...nu pot sa uit...brasov...wisky....cantare...discover...stii u ce zik...pusyyy