Monday, June 16, 2008

HAI ROMANIA











eiii,a trecut ceva timp de cand nu am mai scris dar n-am avut timp nici sa respir.vinerea trecuta a fost cred k prima in 6 luni,care a fost LIBERA ! asa ca ,am lasat cu totii toate treburile,supararile,grijile,am incertat sa inujuram primarul,gropile din asfalt,bordurile,traficul etc si am devenit ROMANI!La cafeneaua ST TROPEZ a fost o atmosfera incendiara la fiecare meci al romaniei si asa o sa fie si marti.la primul eveniment, ne temeam ca nu o sa strangem suficienta lume dar a fost asa plin incat toti stateam pe jos,pe sus ,pe unde apucam,toti eram cu steagurile in mana ,vedete sau oameni obisnuiti,toti eram ROMANI!eu n-am stat nici 5 minute jos pt k ,fiind o gazda buna ,trebuia sa am grija ca toata lumea sa fie fericita (am facut floricele pana s-a stricat cuptorul cu microunde).la meciul ROMANIA-ITALIA cred k am fost printre cei mai inflacarati suporteri,pregatisem sticlele cu sampanie si am facut galerie cot la cot cu baietii.pacat k n-am avut noroc.SA VEDEM CE FACEM MAINE.....HAI ROMANIA!!!!(NE GASITI PE METEREZE LA ST TROPEZ)
-Ei bine un alt eveniment important a avut loc:lansarea clipului.am vazut ca filmarea de la happy hour a impanzit netul si reactiile sunt bune vis-a vis de piesa,clip si noua mea tinuta ceea ce ma bucura nespus.albumul se va numi FANTASY OF LOVE si una dintre lansari va alea loc pe 25 iulie la club GOSSIP MAMAIA.
-VA POOOOPPP SI VA ASTEPT MAINE LA ST TROPEZ!!!!

2 comments:

Miro said...

wow da ce microbista te-ai facut!!:)) vreau si eu o cafea cu lapte la pachet pls ca prea multe vedete pe acolo sa-mi beau cafeaua linistita!!!HAI ROMANIA!!!:D

Bibi said...

hai Romania acasa ...din pacate