Monday, November 3, 2008

long time no see

eiii,aseara am avut deosebita "placere" de a o revedea pe domnisoara ema stefan, eroina postului meu despre amante!surprinzator ,arata ca o sotie obosita!cu o rochie de tarancutza care o arata prea lata in solduri (s-a ingrasat teribil),cu o culoare de par odioasa ,machiaj praf,aspect neingrijit.URAT!ei bine "iubi" o stie probabil pe toate partile!zambea larg de la masa urmarind cum amanta prezenta evenimentul!pe el il asteapta acasa nevasta si copilul carora le construieste o casa si pe care ii lauda ori de cate ori are ocazia la tv!si a declarat ca mai vrea sa faca inca un copil cu sotia care de altfel este f dragutza.despre amanta spune pe la colturi ca este doar o nebuna cu care mai sta mai mult din mila ,ei ii promite marea cu sarea,cercul lor comun in care o scoate susotesc pe la colturi.toti stiu ca ii plac femeile (muuulte la numar) si ca nu rateaza nici o ocazie.s-au obisnuit si cu ea....,s-au obisnuit cu povestea!amantele trebuiau sa fie vesnic stralucitoare si misterioase nu?asta nu mai are nici sare ,nici piper si asa cum imi spunea un bun prieten "nu mai reprezinta nimic ema asta!"TRIST SAU....NU!
De aici deriva indelungi dezbateri insa .....cine dracu mai are timp de ele?!este un subiect expirat ca si personajele in cauza....

11 comments:

idi said...
This comment has been removed by the author.
Sylver said...

Păi cam asta e soarta amantelor...

Maria-IoANNA said...

nu prea merita:)...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sylver said...

Urîte comentarii, bine că vi le-a şters. :)

sylvia said...

hello sylver nu te-am mai vazut demult!nu-ti face griji,o sa treaca....este prea putin important....eu chiar m-am distrat azi!

Anonymous said...

buna sylvia...tocmai ce am citit acum pe blogul tau comentariile despre fata respectiva...ema..a fost colega de liceu cu mine..si intr-adevar am auzit si eu unele chestii despre acel barbat, cu sotie si copil cu care ea se mai afiseaza.ea se lauda cu multe prin scoala ..dar nimeni nu prea o baga in seama...acum mai nou e vedeta...noo

sylvia said...

este o "hartista" suferinda in cautare de promovare.cea mai buna arma este ignoranta (asa cum ai spus si tu).o sa vina si vremea in care va avea parte de "atentia" binemeritata! popici!oricum daca te apasa vreo istorisire pe suflet te asteptam cu vesti!

Anonymous said...

buna sylvia,
stiu foarte bine despre cine vorbesti pt ca ii cunosc ff bine pe toti trei (cei implicati in discutie).eu sincer nu as mai sta cu el.tu crezi ca sotia lui nu stie ca umbla cu nespalata de emma? hai sa fim serioasi se complace in situaitia de a fi sotia lui.... .nu vreau sa dau nume se stiu ei care sunt.sa ii fie rusine lui pt ce sotie frumoasa are acasa si ce copil frumos si destept.Cei drep si sotia lui e vinovata ca nu stie sa il tina acasa ea fiind fff rea si crizata.
bafta in continuare pupici multi de la o fana
adriana m.

sylvia said...

buna,din fericire pentru mine este un subiect incheiat.Am evitat sa mai urmaresc povestea asta bolnava pt ca imi face greata la propriu.Oricum te astept pe www.sylvia.ro si daca mai ai vreo barfa interesanta,te asteptam sa ne-o impartasesti!pupici