Monday, February 23, 2009

shooting 1












11 comments:

Robert said...

pfoai is superbeee:X cine-i fotografu?:> imi plac ff mult pozele n-am cuvinte:X pup

Ea said...

"Photoshop-uite" bine? Nu-mi plac pozele care inspiră (dacă pot să zic aşa) perfecţiunea atinsă de protagonistele sedinţelor foto când, de fapt, acestea sunt departe de ţelul "suprem".

Cât despre poze, de ce ai ales semi-nuditatea asta? Te-ai gândit că pentru unii pot părea puţin vulgare?

Bibi said...

WOW

sylvia said...

1.draga mea,toate artistele de afara au poze de genul asta.nu sunt deloc vulgare sunt de bun simt si de bun gust.cine crede ca m-am dezbracat in scop pur comercial inseamna ca este ingust la minte.
2.este normal sa fie retusate (astea oricum nu sunt lucrate asa cum ar trebui). crezi k pozele din reviste nu sunt?am pe net si poze neretusate (pozele de pe monden.info) si o sa mai pun si pe blog!rabdare.....

Ea said...

1. Bun gust? Dacă există o explicaţie pentru gura deschisă în pozele 1, dar mai ales 4, o să cred că sunt de bun gust şi bun simţ. Iar profesionalitatea pozelor lasă uşor de dorit, căci pozele nu par a exprima ceva, nici a fi prea originale.

2. Efectul de turmă. "Dacă ale lor sunt retuşate, de ce să nu fie şi ale mele?" Ai putea să ieşi din standardele astea (şi e valabil pentru toate artistele), pentru că arăţi bine şi ai arăta şi mai bine naturală, ca femeie, nu ca o păpuşă de porţelan. Îţi dau un exemplu: Jamie Lee Curtis. Şi-a arătat cu mândrie colăceii la 50 de ani, când trupul ei ar fi putut fi atât de bine sculptat în Photoshop. (E pur şi simplu un exemplu, nu e referire la tine, căci tu ai un corp atletic.)

sylvia said...

1 astea sunt doar cateva din zecile de poze pe care le-am facut!nu le pot pune pe toate deocamdata,dar te asigur ca unele sunt foarte ok.poze neretusate cu mine gasesti o groaza pe acest blog in diverse ipostaze.deci nu am nimic pe fata,nu sunt diferita fata de aceste poze.
2.cat despre originalitate fii indulgenta,nu sunt o experta a pozatului dar ...e un inceput si da un verdict dupa ce voi posta mai multe poze.
3.si am spus candva ca accept criticile atata timp cat sunt de bun simt sau constructive.deci nu e cazul sa iei foc :)

sylvia said...

ti-as explica multe lucruri dar nu aici!poate cu alta ocazie!

Anonymous said...

"ea" s-a suparat ca n-are si ea poze asa :)) hai ca au iesit chiar bine, cel putin pentru publicul de sex masculin mandru ca poate face pipi din picioare sunt chiar reusite.

sylvia said...

"ea" ai fost rautacioasa deci .....

Anonymous said...

monden.info?cum gasesc?

P.S oricum esti o frumoasa si o finuta,ti-am mai spus,lasa frustratele in pace....te rooog!Scrie pentru mine,pentru...noi,cei care te apreciem si respecat?...da?
Sym

sylvia said...

www.monden.info este adresa siteului.nu mai stiu pe la ce pagina este.
Nosfer merci de compliment si te mai astept pe aici!