Friday, July 10, 2009

ploua....

ploua si e innorat dar totusi sunt surprinzator de bine dispusa.vremea asta are un farmec aparte sau cel putin asa pare din camera de hotel .ah si ca sa fac putina reclama turismului romanesc: stau la hotel SAVOY,un hotel care se vrea a fi de 4 stele.unde or fi ele ,nu stiu.....televizorul este foarrte mic,majoritatea posturilor se prind cu purici,netul are "semnal" doar intr-un colt al camerei si tot asa!sa tot pleci pe la bulgari!am plecat la masa si apoi la o mica plimbare ! va pop si sper sa se indrepte vremea pana diseara!

3 comments:

Denis said...

ai uitat sa spui ca a dat si cu piatra :)...cel putin in constanta a dat cu piatra vreo 15 minute!

simona said...

si pozele promise?

sylvia said...

poze nu prea am facut deocamdata si oricum nu am cablul d date la mine ,o sa le descarc atunci cand vin akasa!si avand in vedere k m-am trezit pe la 12 ,cred k am pierdut partea cu grindina! pana la urma maine cantam la GOSSIP COSTINESTI