Friday, July 11, 2008

dans lent

Ai privit vreodata copiii
Intr-o "invartitoare"?
Ai ascultat zgomotul ploii
Cand cade pe pamant?
Ai urmarit vreodata zborul neregulat
al unui fluture?
Ai observat apusul soarelui?
Ai face bine sa incetinesti.
Nu dansa asa de repede.
Timpul e scurt.
Muzica nu dureaza mult.

Iti trece fiecare zi in zbor?
Cand zici "Cum te simti"?" "Ce mai faci"?"
Asculti raspunsul?
Cand ziua se sfarseste
Te intinzi in pat
Cu sute de intrebari succesive
Ce iti trec prin cap?
Ai face bine sa incetinesti.
Nu dansa asa de repede.
Timpul este scurt.
Muzica nu dureaza mult.

I-ai spus vreodata copilului tau,
O sa facem maine asta?
Fara sa-ti dai seama de dezamagirea lui,
pentru ca erai grabit/a?
Ai pierdut legatura cu o prietenie buna ce apoi a
incetat
Pentru ca tu nu aveai niciodata timp
Sa suni si sa spui "Buna"?
Ai face bine sa incetinesti.
Nu dansa asa de repede.
Timpul este scurt.
Muzica nu dureaza mult.

Cand alergi asa de repede pentru a ajunge undeva
Pierzi jumatate din placerea de a merge.
Cand esti preocupat/a si alergi toata ziua,
Este ca si un cadou niciodata deschis... Aruncat.
Viata nu este o cursa.
Sa o iei mai incet...
Asculta muzica
Inainte sa se termine cantecul.

(mercik raluk pt mail)

m-am intors de la sala radio unde,alaturi de alti artisti, am cantat o piesa pt concertul caritabil sustinut pt anca parghel.am dat 2 interviuri cu un nod in gat,pe scena cuvintele mi-au fost sugrumate de acelasi nod in gat.imi venea sa plang....este trist cum atatea femei mor de cancer in fiecare zi in romania!este trist faptul ca,in ceea ce priveste cancerul de col,exista o totala lipsa de educatie si informare si exista prea putini medici de calitate (o spun din propria mea experienta).este trist ca parca niciodata nu te poti bucura suficient de viata ,fara k stropul de fericire pe care il simti sa fie umbrit de o nenoricire.parca intotdeuna trebuie sa traim cu o durere in suflet,cu un ghimpe in coasta....
m-au impresionat oamenii care au fost akolo din toate domeniile,m-a dezamagit enorm atitudinea fiului ancai parghel.....
felicitari euforia pt initiativa,ma asteptam sa faca un astfel de eveniment sa-l faca un post mai important dar......
MULTA SANATATE ANCA PARGHEL!

5 comments:

Anonymous said...

Cum zicea Octavian Paler :
"Am invatat ca oricat de bun iti este un prieten , Oricum te va rani din cand in cand…Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta
Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie…Altora s-ar putea sa nu le pese
Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca … Ci cu ceea ce poti tu sa faci
Am invatat ca oricum ai taia orice lucru are 2 fete
Am invatat ca 2 oameni pot privi acelasi lucru….Si pot vedea ceva total diferit.
Am invatat ca indiferent de consecinte…cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata.
Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
Am invatat ca EROI sunt cei care fac ce trebuie,cand trebuie….Indiferent de consecinte.
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca,tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. …………Restul ... depinde de ceilalti.
Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata Ci PE CINE ai.
Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul cca 15 minute dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
Am invatat ca uneori trebuie sa pui PERSOANA pe primul loc…si nu faptele sale.
Am invatat ca atunci cand sunt suparat(a) am DREPTUL sa fiu suparat(a)
Dar nu am dreptul sa fiu si rau(rea).
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc ,dar nu stiu s-o arate.
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De catre oameni care nici nu te cunosc."
"

Anonymous said...

este trist ca doar cand o artista ca Anca Parghel se afla intr-o astfel de situatie se organizeaza astfel de evenimente. multa sanatate Ancai si tuturor!

Anonymous said...

Muuulta muuulta sanatate Ancai si tuturor celor care se afla in situatii ca ea!!! O admir enorm pe Anca ptr puterea si lupta de care a dat dovada!!! BRAVOOOOO Anca!!!

Craiasa Zapezii said...

E trist! Dar Anca e de admirat pentru puterea ei. Cred ca si datorita ei am reusit sa depasesc momentul greu prin care am trecut.

sylvia said...

bine ai revenit craiasa zapezii,astept detalii despre povestea ta!