Thursday, July 3, 2008

ratacire....


ieri am reusit sa ma vad cu pritenele mele (pe unele nu le mai vazusem de cateva luni ).ne stim de cand eram copile si,cu toate ca anii au trecut peste noi si ne vedem tot mai rar, tot una pe cealalta ne avem,la bine si la rau!de cateori ne intalnim incepem sa depanam amintiri .....de curand am inceput sa vizionez iarasi toate seriile din SEX AND THE CITY si am constatat k am si eu inviata mea un asemenea serial,cu personaje asemanatoate adaptate bineinteles metropolei noastre dragi- bucuresti......
mi-e dor de prietenii mei........!!!!
si uite -asa cum stateam ieri toate la cafea,am aflat k prietena mea ioana se marita la anul pe 6 iunie,prietena mea adela tot anul viitor!am crescut,am devenit femei!incercam sa ne facem loc in program sa mergem la piscina :sapt viitoare ioana are concediu,rox poate sa lipseasca o zi dar nu poate alexandra,eu nu pot in weekend pt k am concerte si tot asa........s-au dus zilele in care stateam pe cafele ore intregi,cand eram nelipsite de la terasa de la cuando...acum fiecare are job,acum fiecare are responsabilitati,fiecare are o relatie stabila (ma rog,aproape fiecare).in ultima perioada am avut momente in care am fost trista,si imi venea sa plang fara un motiv aparent pt k m-am simti coplesita si atunci cand vrei sa faci prea multe lucruri deodata ajungi sa nu mai faci nimik bine.....m-am pierdut in lucruri lipsite de importanta,am obosit...am uitat de mine.........
insa voi da un "restart" cum spun eu, si imi voi face mai mult timp pt mine vara asta pt k din toamna iar incepe programul ala crunt........
uneori mi-e dor sa fiu iar in liceu,sa nu am griji,nici responsabilitati,sa pot citi o carte si sa ma pot concentra la ea.sunt la o rascruce de drumuri,am niste alegeri de facut ,alegeri cu privire la ce mentalitate trebuie sa adopt in anumite situatii....sunt dezamagita de lumea care ma inconjoara dar asta ma face sa-mi pretuiesc prietenii mai mult!
azi,fiind usor melancolica,am descris jumatatea goala a paharului,dar spre deosebire de altii la mine exista si o jumatate foarte plina.
imi iubesc familia,imi ador iubitul,imi iubesc prietenii si mai ales prietenele carora le multumesc din tot sufletul meu k exista si stiu ca sunt alaturi de mine chiar daca nu ne mai vedem asa des ca pe vremuri!fara sa stiu,am intrat intr-o noua etapa a vietii,FEMEIE cu drepturi depline!
PS1:mi-e dor de fostele mele colege si simt k in sfarsit nu mai conteaza nici o divergenta din trecut ci doar clipele frumoase care au fost f multe.dap,mi-e dor de sorana si de yanna si de alina!
PS2:am mai descoperit o amanta pitzi dar asta ....in alt episod.....sa vedem daca concureaza cu amanta emo!

4 comments:

Anonymous said...

Smile, because it's easier than explaining why you're sad...

Anonymous said...

Pentru a-i putea iubi pe altii,trebuie sa te iubesti/respecti in primul rand pe tine.Sa faci ceva,si pentru tine.Sa-ti dai o sansa.
De ce ar trebui sa incercam?De ce nu?Ce altceva sa faci cu viata ta?De ce sa nu vezi cat de departe poti ajunge,cat de mult poti castiga,ce poti deveni,cat de mult poti iubi?Oricum vom fi aici pana vom muri.De ce sa nu-ti traiesti viata?
De ce nu tu?De ce sa nu te bucuri de tot ce-ti poate oferi viata?Si de ce intotdeauna altii?

sylvia said...

tocmai m-am trezit,am visat unul dintre cele mai oribile vise azi noapte,m-am trezit plangand,nici acum nu mi-am revenit!azi e ziua alexandrei asadar,LA MULTI ANI ALEXXXX!!!

Anonymous said...

LA MUUULTI ANI Alexxxx si din partea mea .. sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos si toate visele tale sa prinda viata!!!
Eu zilele trecute
am avut un vis ff urat si trist .. un vis care a fost realitate si l-am ,,revazut" .. m-am trezit plangand si strigand :((
Ai grijaaa de tine Sylvia .. am citit tot ceea ce ai scris .. si pe zi ce trece , te admir tot mai mult ptr felul tau de a fi !!!