Thursday, September 18, 2008

de toamna...


a venit toamna cu ploile ei sacaitoare,cu frigul pe care nu il sufar,cu traficul care de la an la an e din ce in ce mai crunt.a venit toamna prea devreme si totusi nu sunt deprimata!ciudat!nu vreau decat cafea cu scortisoara si ceai de fructe,sa ma cuibaresc in pat cand afara e friiiiggg si ploua,sa-mi pun sosete flausate si sa ma simt k un copil razgaiat!septembrie va fi o luna plina de evenimente pt rynno si sylvia si pimp my events!munca si iar munca!va astept pe 25 la gossip unde vom avea lansarea albumului in club gossip!

4 comments:

Anonymous said...

Offf nu am mai dat de mult aici .. dar mai bine zis nu prea am mai dat p net :)) m-am saturat de net si tot ce tine de ea ..
Dar azi m-am trezit cu gandul la tine Sylvia si am zis sa intru sa vad ce mai e nou pe blogul tau:P
Am citit toate lucrurile noi pe care le-ai scris de cand nu am mai intrat .. si pot sa-ti spun ca imi place la nebunie!!! Gandesti atat de frumoooos .. putini fac lucrul acesta!!!
Apropo .. FELICITARI pentru premiul pe care l-ati luat acum de curand .. nu mai stiu sigur ptr ce era .. dar parca era : premiul pentru muzica , nu ?
Poooooooopyyyy si multa bafta in continuareee

Maria-IoANNA said...

"chilling my soul"...:) azi am descoperit-o,shi o ascult a nushtiu catea ora...ai o voce de inger,shi scrii lucruri foarte frumoase...
banuiesc k eshti multzumita de cariera ta pana in prezen,dar, crede-ma,dak ai shtii ce efect are muzik ta asupra mea,te-ai putea considera un fel de psiholog,poate cu mai mult efect decat unul adevarat, kre ma linishteste facandu-ma sa-mi amintesc lucrurile frumoase care ma leaga de "feel" in primul rand...felicitari,ne aduci zambetul pe buze cu piesele tale shi a lui rhynno:*

data said...

Buna...sunt nou pe aici....
nu stiu cum am intrat pe o melodie dea Sylviei unde ii era adresa...si am intrat sa citesc de curiozitate...
sincer imi place ce scrii....simt ca le scrii din suflet,dar....sper sa fie asa cum simt eu....
Muzica ta ma linistes-te si imi da o pace in suflet pe care nu am mai somtit-o de mult timp...
Multumesc pt versurile si postarile tale...:)...mult succes in continuare..Daniel

sylvia said...

va multumesc mult !chilling my soul e piesa mea preferata.pe langa faptul ca imi place mult ceea ce fac,faptul ca muzica noastra ajunge direct la sufletele voastre inseamna enorm pt noi!va multumesc pt faptul k ma cititi