Friday, October 3, 2008

karaoke la st tropez

de acum in fiecare joi va astept cu mare drag la st tropez la karaoke!aseara a fost prima petrecere cu toata gasca si ne-am distrat de minune pana in zori cu toate ca seara nu a fost lipsita de peripetii(pe ultima suta de metri nu mergea un microfon,lipsea un cablu etc).una peste alta a fost muuult mai frumos decat ne-am asteptat!
duminika suntem la premii si ma bucur nespus ca o sa ma insoteasca si iubitul meu(in sfarsit, un eveniment important la care suntem impreuna).tot noi vom fi si gazdele petrecerii de dupa eveniment deci....am ceva emotii.
in rest ma plang k de obicei k nu am suficient timp pt mine dar si daca as avea prea mult,ar fi groaznik!viata merge inainte intr-un ritm mult prea alert dar nu e vina mea k m-am nascut in secolul vitezei!asa ca mergem inainte, insa per total sunt fffff happy!surprize mmaaaaari se anunta curand,mai curand decat speram!

5 comments:

idi said...

Hmmm...ma bucur mult pentru tine ca in sfarsit esti fericita asa cum ti-ai dorit, dar tind sa cred ca mai e loc pentru fericire, o fericire in 3 ca sa zic asa :)
Mai intrebat inainte cu cine ai placerea...de iti scriam commentarile, pai sunt prietenul unei bloggeritze ca si tine, http://nolastgoodbye.blogspot.com .. u know what she write.


Best regards,
Alex.

sylvia said...

ooo misto,imi place blogul ei la nebunie,e unul din preferatele mele ,pacat k posteaza asa rar!

Anonymous said...

http://www.cancan.ro/2008-10-08/Cancan-28949.html

Anonymous said...

http://www.myspace.com/djrynnofeatsylvia

Anonymous said...

oooo , se anunta surprizeee noi ;;)? Abia astept!! Bafta multa Syl in tot ceea ce faci!!