Saturday, August 1, 2009

dj rynno feat sylvia castiga premiul BEST FEAT


As avea multe de spus vis a vis de evenimentul de aseara ! am ramas profund dezamagita fata de anumite aspecte ,uneori degeaba iti faci planuri pentru ca la fata locului sa iti dai seama ca nu se pot realiza! traim in romania ,trebuie sa ne multumim cu jumatati de masura!
PUNCTE SLABE:
- nu am putut monta nici macar jumatate din artificiile si efectele pirotehnice pe care le planusem pt ca scena era prea mica, in fata erau niste chestii cu flacari (deci inflamabile) si nu s-a putut monta nimik
-baietii nostri nu au putut face toata coregrafia deoarece era foarte putin loc pe scena ,fiind amplasate f multe cabluri si instrumente prin jur
-nu am putut pune proiectii audio-video
-nu am putut monta tuburile de co2
-evenimentul nu a mai fost transmis pe nici un post tv din motive numai de ei stiute!
-trebuia sa alerg de colo colo,aveam doar un minut si jumatate sa ma schimb intre piese,nu am avut timp sa vorbesc cu publicul desi mi-as fi dorit
PUNCTE FORTE :
-fara falsa modestie consider ca am avut de departe cel mai bun show din seara aceea ,in ceea ce priveste imagine ,atitudine ,vestimentatii,dansatori.sunt foarte mandra de echipa mea!
- am castigat premiul BEST FEAT si cu ocazia asta le multumesc tuturor celor care ne promoveaza on line : cristi si sorin (agentia de presa mondena),pyuric (monden.info),fyzzy,denis le multumesc tuturor care au facut poze (incluzand divercitycafe si kristofer)

Diseara va astept pe toti la Gossip Costinesti unde vom canta in deschidere la SHAGGY! Maine voi posta mai multe poze si filmari de la RTH !!!

4 comments:

lilu said...

Ura!!!!!!!!!!!!Felicitari!!!!!
..va pup shi cit mai multe premii...eu va voi sustzine mereu..Bravo!!!!!!!!

Lra said...

Asa-i,cel mai bun show ati facut!Eu merg in fiecare an la Romanian Top Hits si anul acesta a fost cel mai prost organizat,nici macar nu se stia ce artisti vor canta in ziua respectiva.Si foarte multi artisti No Name cu melodii popcorn,logic.
Voi ati fost la inaltime si I`m Addicted de Deeeppp:) Te pup,Sylvia!

merediss said...

Traim in Romania, nu e de asteptat nimic .. pana cand ne mai modernizam si noi din mai multe puncte .. mai e pana atunci, fff mult ..
FELICITARI insa pentru premiu!!! Felicitari tie si intregii tale echipe!!!!!!!!

sylvia said...

va multumesc mult,asta conteaza cel mai mult...aprecierile voastre!