Friday, August 28, 2009

un pic de soare

mi-am mai revenit :)incerc sa adun cioburile si sa merg mai departe .......pana una alta sunt iarasi in verva home&deco si asta mi-a mai luat gandul de la "chestiile urate". vreau sa ma concentrez asupra lucrurilor pozitive!
1.ne asteapta un clip la breathe again in toamna asta
2.campania de promovare a piesei/clipului
3 vin balurile de boboci si abia astept sa ne vedem
4.poate o sa avem si un concert in anglia in septembrie :)
5 am un sot care e din ce in ce mai dulce
6 am prieteni ca ALINA care mi-a dedicat cel mai frumos post pe blogul ei
7 si va am pe voi ......cei care imi scrieti in fiecare zi

PS: Adriana a ales sa paraseasca echipa noastra asa ca avem nevoie de o noua colega.pana la organizarea unui casting oficial astept sa-mi trimiteti poze pe rynnosisylvia@yahoo.com .trebuie sa aveti peste 18 ani,aspect fizic placut si sa va pricepeti la dans :) va pop

4 comments:

Robert said...

Adriana (Pitika)? imi pare rau:(

Miro said...

Alina scrie super misto...Felicitari!si ma bucur ca ti ai mai revenit. poate mai vii si tu pe la tm ...sa bem si noi un pahar de jack...

Apple Juice Official said...

sylvia... era si timpul sa iti revii :) viata in general e frumoasa...si sunt sigur ca si viata ta e foarte frumoasa... nu te mai intrista.fi tare si capul sus. soare trebuie sa fie mereu, si din plin :). toata lumea e alaturi de tine :D (familia, prietenii si FANII) asa ca live your life... te poop

merediss said...

Ai vazut .. intotdeuna soarele apare dupa nori :D