Friday, September 18, 2009

17 septembrie- breathe again final version


17 septembrie a fost o zi plina de flash back-uri ceea ce m-a facut inca o data sa realizez cate se pot intampla in cativa ani de viata si ce repede zboara totusi timpul pe langa noi.Si tot pe 17 octombrie mi-am dat seama k mi-e dor de Alina si ca ,desi vorbim aproape zilnic la telefon nu ne-am mai vazut demult la o cafea 3 in 1 :).
Scriu si tocmai ascult in casti o piesa noua la care ar trebui sa trag voci maine.Colegu' Rynno mi-a facut pe plac si astfel a luat nastere piesa Breathe again,o piesa comerciala,light. Acum trebuie sa ii fac eu pe plac si sa facem o piesa "pe sufletul lui" de dj,ceva ...diferit dar in acelasi timp in stilul lui inconfundabil.am decis de comun acord sa mai facem si un cover pentru concerte ( dar asta e o surpriza )si uite ca dintr-o piesa vom avea 3.
Saptamana viitoare vom anunta si castigatorul concursului de remixuri.Deja incep sa sune telefoanele pentru baluri si abia astept sa ne intalnim prin tara!
Odata cu lansarea single-ului de toamna vom lansa si siteul oficial DJ RYNNO SI SYLVIA care va asigur ca va arata fooooaaaarte bine!
PS : POTI ASCULTA VARIANTA FINALA A PIESEI BREATHE AGAIN AICI
fiti cu ochii pe noi,surprizele se tin lant.....

8 comments:

Anonymous said...

ieri a fost 17 septembrie, dar poate ca pe 17 octombrie vei trai tot ce ai anticipat deja...

sylvia said...

lol mda e vorba de 17 septembrie dar adevarul e ca probabil astept cu nerabdare luna octombrie si deja ma simt in octombrie.merci de comment,my bad :)

Robert said...

ooo pe unde ai concerte?:>
poate pot sa vin si eu toamna asta la vreo unu sa ne vdm. pop

delia said...

apropo de balurile bobocilor, ma ocup si eu anul acesta de organizarea unui bal si cum as putea sa aflu mai multe informatii despre voi pentru a fi booked?

sylvia said...

scrie-mi pe mail la pimpmyevents@yahoo.com

merediss said...

Ma bucur ca ti-e bine!! Iti doresc tot ce e mai bun, Syl!!

Livia said...

Iti multumesc mult pentru decizia luata sambata trecuta.sunt foarte fericita.o sa incerc sa ma ocup cat pot de bine de promovare.

sylvia said...

eu iti multumesc livia :)