Wednesday, September 9, 2009

breathe again reloaded


Am schimbat piesa BREATHE AGAIN atat varianta radio cat si remixul.saptamana viitoare le veti putea auzi aici si pe monden.info. Sunt f multumita de rezultat, desi am facut 100 de modificari pana sa iasa totul ok. Varianta radio este un popcorn chill asa,o piesa deschisa.Chiar imi place! Deci sper ca ziua de astazi 09.09.2009 sa fie una cu noroc.Maine nu am nici un program special slava domnului, asa ca dimineata imi voi lua cana cu cafelutza (am descoperit o cana electrica minunata pt masina care o mentine calda) si voi petrece ziua "la mosie" inspectand padurile din zona. Ce frumos..... abia astept !

1 comment:

Apple Juice Official said...

cica 09.09.09 era sfarsitul lumii :)) ete ca eu unu ink sunt viu... deci abia astept cele 2 piese. makr dak vine sfarsitul lumii candva sa ascult si eu piesele astea :) have a nice day la viitoarea ta casuta