Wednesday, December 23, 2009

melancolia de craciun


Iata-ma din nou in fata calculatorului,rontaind biscuiti cu fulgi de ciocolata si sorbind din vinul fiert cu scortzisoara.A fost o seara foarte funny pentru ca eu si Andrei ne-am chinuit sa impachetam cadourile,sa facem funde si sa carliontam panglici.Nu a iesit exact "ca in poza" dar....gestul conteaza,chiar ne-am straduit!Astazi s-a gatit mai toata ziua in casa,am gasit brad in sfarsit,am baut prea multa carefa cu frisca,am ascultat colinde iar pisica si cainele s-au impleticit tot timpul printre picioarele mele.Abia astept ziua de maine,am fff multa treaba (am amanat totul pe maine pt k azi tot orasul a fost efectiv blocat).Am multe drumuri de facut deci ziua va trece foarte repede.Maine va fi zarva multa prin casa,abia astept sa fie gata bradul :)Mi-ar fi placut sa ninga zilele astea....sa ma uit pe geam si sa vad cum cad fulgii mari,viscoliti!Colindele cu Hrusca imi amintesc cel mai bine de copilarie,cand la geam aveam flori de gheata,cand mergeam cu colindul prin nameti,tochitura moldoveneasca,zapada care-mi trecea de genunchi,pantalonii si sosetele pe care le schimbam din ora in ora. Il asteptam pe moshul si ma uitam la desenele alea animate Cartea cartilor .Mereu voiam jucarii si mai mereu moshul imi aducea haine sau carti .Imi amintesc ca tot iarna am mancat banane pt prima data dar preferatele mele erau bomboanele cubaneze.Daca as putea sa deschid o fereastra si sa privesc spre zilele acelea.......Va urez o seara linistia: maine e ajunul craciunului.Sa visati frumos!!!
PS:clipul de mai jos ,desi nu este la o calitate buna, l-am filmat la cateva zile dupa ce m-am indragostit de Andrei.Ce amintiri....

1 comment:

SYLviu said...

Craciun fericit Sylvia!! alaturi de cei dragi :)si....
La Multi Ani !!!