Tuesday, December 1, 2009

Teava te iubim!!


Exista oameni cu care nu trebuie sa te intalnesti in fiecare zi,cu care nu trebuie sa vorbesti foarte des la telefon dar cu toate astea exista in viata ta si reprezinta ceva.Cand ii vezi ,zambesti ,aveti amintiri impreuna ,prieteni comuni.Si intr-o buna zi afli ca nu mai este ! Moare stupid intr-un accident de masina! Mai mult ,se afla intr-un taxi ca sa nu plece baut de la discoteca .Nu intru in amanunte,am plans si inca mai plang si sunt ffffffff socata!Cuvintele nu mai au rost ..........

8 comments:

Edy Iorga said...

Este foarte ciudat sa vezi cum viata se opreste brusc pentru un tanar nevinovat.
Am admirat foarte mult de fiecare data cand am venit in Gossip felul in care erau realizate luminile si proiectia, eu fiind pasionat de asa ceva insa nu am avut ocazia de a-l cunoaste bine pe Teava.
Ideea de a muri in taxi dintr-o eroare stupida a unui pusti ma intriga extrem de tare cu atat mai mult cu cat cred ca sti foarte bine cazurile similare Teo Peter (care imi era apropiat) si Cristian Nemescu, morti si ei la fel de subit si de stupid.
Chiar vreau sa transmit pe aceasta cale sincere condoleante familiei lui si cred ca nu fac o greseala transmitandu-va si voua, stiind ca tu, Sorin, Casy (scuze daca am scris gresit numele), Dragos si toata echipa Gossip v-ati ridicat de acolo impreuna.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si sa-i fie tarana usoara...

sylvia said...

am f multe amintiri frumoase,toti eram ca o familie cu bune si rele ! cu Teava glumeam cel mai mult ,era un fel de sufletul petrecerii! Sorin e devastat ,la fel si eu si Coco si ....toti!

deiutzu said...

Odihneasca-se in pace .
Condoleante familiei ...

deea said...

teava a fost si va fi ingerul meu pazitor...4 ani pterecuti impreuna din care am numai si numai amintiri frumoase si de neuitat...el ma invatat sa tin mereu fruntea sus si sa tin aproape pe cei dragi ...te iubesc si te voi iubi intotdeuna...Dumnezeu sa-l ierte si sa ii fie tarana usoara!!!

sylvia said...

o sa anunt aici cand si unde va fi inmormantat ! pt toti cei care vor sa-si ia ramas bun!

Adrian S. said...

Condoleanțe...

merediss said...

Deci nu l-am cunoscut, cred, de fapt sunt sigura ca a fost un baiat extraordinar, mai ales din cele scrise de tine Syl!! Fii tare.. Sincere condoleante familiei, cat si voua!! Acum el e acolo sus, si va vegheaza si are grija de voi!!!

uzzy_draku said...

http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/eveniment/au-murit-in-fata-clubului-wish-31978.html

aici se afla un articol desprea acest accident domnezeu sa`l odihneasca in pace pe teava