Thursday, March 27, 2008

dorinta...


As vrea sa fiu perna pe cate-ti culci obeseala

As vrea sa fiu noaptea in care plangi

As vrea sa-ti imbratisez suferinta

Si s-o topesc odata cu zorile

As vrea sa fiu cararrea cea dreapta,

Sa-ti fiu sub picioare,sub pietre

Prin mlastini,prin desert prin pustiu.

As vrea sa-ti fiu lacrima din gene

Sa-ti tremur in privire cand nu vrei sa plangi

As vrea sa fiu unda in care privesti la margini de lac

As vrea sa fiu marea albastra

Sa-ti spal talpile cu valul meu

As vrea sa fiu briza care te mangaie

Cand privesti departarile

As vrea sa fiu banca pe care te asezi cand vrei sa fii singur

As vrea sa fiu cerul spre care-ti inalti rugaciunea

As vrea sa fiu steaua de desupra casei ,sa-ti luminez odaia

As vrea sa fiu aerul pe care-l respiri,apa pe care o bei,

As vrea sa fiu tot.doar tu sa ma vrei,

Si cand vei pasi in sufletul meu

Sa te descalti de toate amintirile,

De toate toamnele triste

De toate primaverile ravasite.....

Sa-ti pui pe umeri zborul pescarusilor

Si plutind desupra abisului

Sa nu-ti fie teama

Ia-ma sub aripa ta!

Lasa-ma sa respir din aerul tau!

Mangaie-mi tamplele pline de dor,

Fa-ma sa uit ca amintirile dor,

Ca anii se duc,

Ca iubirile mor!

(o poezie pe care n-am scris-o eu dar care imi place tare mult)

4 comments:

Anonymous said...

Foarte frumoasa poezia si la fel e si poza :*

Anonymous said...

Silvia avem ceva in comun :)))) si eu am unghiiiii :))))) tot asa ca ale tale :)))

Anonymous said...

Frumoasa poezia,mi-am scris-o in agenda pt k am o pasiune pt poezie :D Mult succes,muzika voastra e foarte buna.Voi si cei de al Dj.Project sunteti cei mai buni ;)

sylvia said...

merci mult,o sa mai scriu niste poezii care-mi plac si in care ma regasesc!asa ca,stai cu ochii pe mine :)