Tuesday, March 25, 2008

FIECARE OM CU NEBUNIA LUI,A MEA A FOST ACEEA DE A MA CREDE NORMALA....PERICULOS DE NORMALA!

Sufletul meu s-a spart in cuvinte inca o data,ratacite in neantul fiintei mele.Senzatii despletite imi inunda gandurile intr-un mod brutal,haotic....Inchid ochii si vad abisul simturilor mele...

Brusc,toata fundatia personalitatii mele bazatape experientele anterioare sta sa se prabuseasca.Deodata nu mai exista notiunea de bine,rau,concret,abstract,viata,moarte.Inteleg acum ca experienta este cel mai dur profesor pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia!

Traiesc intr-o realitate ireala........

Pe orizontul constiintei mele se disting 3 puncte:

1.DUREREA :In momentul in care inaintam in viata simtim tot mai superficial nuanta sentimentului de fericire insa constientizam tot mai mult notiunea de suflet pt ca unele lucruri doar asa de tare incat ai stii cu mare precizie locul in care trebuie facuta incizia pt a-l scoate afara.Il simti cum mocneste si toata durerea se rasfrange in tot corpul.E viu,pulseaza...insa dureros de tare si amprenta insangerata a amintirilor ramane tatuata in inima pt totdeauna.

Am plans cu sufletul fara a mi se umezi ochii,am tacut pt ca uneori tacerea are un ecou mai puternic decat strigatul de durere.

2.FERICIREA...Aceeasi notiune abstracta.....Omul nu a fost creat pt a fi fericit ci pt a oscila intre nebunia descoperirii si plictiseala de armonie.Fericirea e doar momeala ce-l va tine in cursa pana la sfarsit!

3.TU...Tot ceea ce pot intelege din haosul universului meu,inteleg doar din cauza ca te iubesc!

INTELEG...ca numai anumite lucruri sunt imposibil de cunoscut ,insa e imposibil de aflat care sunt acelea...

INTELEG...ca desi soarele meu de multe ori de inneaca in lacrimi,exista ceva mai presus decat mine ce-mi poarta pasii catre tine,peste osemintele viselor mele,peste umbrele gandurilor istovite,lasand in spate ochi inchisi peste lacrimi strivite ce-si sting focurile reci in privirea ta.

In atingerea ta se topeste umbra agoniei ce zace la picioarele muribunde ale nebuniei mele.Prin tine am invatat sa nu ma mai tem de umbre,pt ca ele arata totusi ca in apropiere se afla lumina.Cutitele de teama infipte in inima mea nu mai dor asa de tare...Grabesc pasii catre tine,alerg si lacrimi mor in urma mea....

AM INVATAT....adevaratul sens al cuvintelor lui Dikens in Marile sperante „dragostea adevarata e credinta oarba,umilinta fara preget,supunere desavarsita,incredere si daruire impotriva ta insuti,impotriva lumii intregi!Dragostea inseamna ca-ti vei darui inima si sufletul celui care ti le va zdrobi!”

CRED...ca daca totusi exista un sens al vietii atunci TU esti sensul,si daca nu exista atunci TU ar trebui sa fii...Asadar identitatea mea e dizolvata in tine,si intreg universul meu e reflectat in tine!E ca si cum as lua intreaga mea fiinta intr-o mana si ti-as darui-o tie;e ca si cum as trai absorbita de tine pana la radacina persoanei mele ca si cum as fi fost smulsa din propriul meu fond vital si as trai transplantata in tine,cu radacinile mele vitale in tine.

Mi-am resadit sufletul in dragostea ta!

CONCLUZIE:Cioran „fiecare om cu nebunia lui.A mea a fost aceea de a ma crede normala,periculos de normala”

E timpul sa accept faptul ca nebunia si „ratiunea mea irationala” esti TU!(pt andreiul meu cu dragoste)

12 comments:

Anonymous said...

am citit multe poezii si multe povesti despre dragoste....dar nici una dintre acestea nu ma facut sa ma simt asa cum ma simt cand citesc ceea ce ai scris tu !!
asa cum spunea cineva : acestea nu sunt simple cuvinte...sunt bucati din suflet si din minte ! pentru ca doar cineva care simte dragostea adevarata poate vorbi si scrie despre ea !
foarte frumos! ma bucur pentru tine ca ai descoperit deja dragostea adevarata :)

Anonymous said...

citesc pt a doua oara ceea ce ai scris tu..si totusi imi provoak aceleasi emotii..sunt gandurile unei persoane care iubeste si este iubita..sunt cuvintele unei persoane care si-a intalnit jumatatea..si vrea sa impartaseask si altora bucuria ei..fericirea ei..dragostea ei..silvia..astept sa pui p blog si restul "gandurilor" tale..

Anonymous said...

nu am mai citit asa ceva!e foarte frumos in primul rand ca te face sa simti toate aceste lucruri despre care ai scris!e foarte frumos ca te face atat de fericita!sunteti facuti pt a fii impreuna!iar tu sa scrii mai des ca te pricepi!:D

Anonymous said...

Ma bucur ca ai si un blog ca in felul acesta poti fi mai aproape de fani,sa te vada in alte ipostaze si sa inteleaga cum gandesti.Sa sti ca imi place la nebunie cum scrii si sper sa postezi cat mai des!
Iar pentru fanii Sylviei ~sunteti asteptati sa va inscrieti in noul fan club la adresa fanclub_sylviasidjrynno_arad@yahoo.com !

sylvia said...

sarumana de commenturi,o sa revin constant pr k cine ma cunoaste stie k eu scriu de mult timp dar trebuie sa mi le adun pe toate pt k sunt imprastiate in 1000 de parti.sper sa va foloseasca ceea ce cititi aici,astept parerile voastre.blogul meu merge de minune cu o cafea buna:))va pooopacesk si nu uitati ....sa va iubiti mult,cat mai mult!!!

˜¨˜”°º•DjVannila Ice•º°”˜¨˜ said...

Buna silvya.....Imi pare bine sa ne reauzim.
Este chiar interesant ca ti-ai deschis un propiu blogger....pentru ca fanii tai sa iti poata scrie.Chiar sunt uimit de ceea ce am putut citi in aceasta zi....ma uimit acele cuvinte spuse din inima....Citez "Am plans cu sufletul fara a mi se umezi ochii,am tacut pt ca uneori tacerea are un ecou mai puternic decat strigatul de durere."
Invatam si vom invata multe de la tine.....Rugamintea mea este sa ne scrii mai Des ,dar foarte DES....Pooop Acolo oriunde te-ai afla pentru ca esti No.1 Silvya

Anonymous said...

foarte frumos blogul si cuvintele pe care le-ai scris,, sper sa mai vi si cu alte vorbe vrumoase la fel ca si astea te poop si mult succes in continuare pop:*:*

Anonymous said...

Draga Silvia blogul tau e f reusit ma bucur sa citesc ceea ce ai scris pe el , sunt cuvinte pline de dragoste si se simte adev dragoste cand citesc , se vede ca dragoste ta depaseste hotarele lumii iar tu esti o persoana cu suflet bun si deschisa , ai o voce extraordinara si meriti din plin sa fii iubita , esti una din putinele cantarete care vin pe piata muzicala cu prodse noi si de calitate , faci f bine ca iti expui gndurile , avm ce invata de la tine , iti apreciez mult cariera de cantareata cat si ce faci in particular , ai multa ambitie si asta imi place......Vreau sa-ti zic ca Edy iti tine pumnii si o sa fie altri de tine atat la bine cat si la greu prin sfaturi , idei , tine-o tot asa esti tare dar si frmsa precum o diva , nu te lua dupa vb rele , fii doar tu cum ai reusit sa ne cucersti , te poopik dulce si mai vbm noi , sal&resp from Edutu , o seara frmsa

DeeDee said...

Ce bine ca ti-ai facut blog. Dupa cum vad, ai inceput foarte bine ;) Sper sa vad cat mai multe ganduri de acest fel pe-aici.

sylvia said...

cu siguranta voi scrie cat de des voi putea!ma bucur mult ka-ti place!

Anonymous said...

Silvia ... sunt cu lacrimi in ochi si in aceste clipe .. tocmai am terminat de citit ptr a nu stiu cata oara tot ceea ce ai scris tu aici .. este absolut incredibil cat de frumos poti sa scrii .. si ce cuvinte frumoase folosesti! Esti minunata Silvia , si acest lucru ti-am mai zis .. si stiu ca nu sunt singura persoana care ti-a spus acest lucru! prin aceste cuvinte frumoase pe care tu le-ai scris aici .. ne dai noua putere , ne faci sa luptam oridecate ori trebuie .. ne faci sa credem ca viata merita traita .. esti minunata si speciala draga mea! te pup dulsheee de tot .. si ma rog lui Dumnezeu sa-ti dea putere de munca .. multa sanatate , bucurii , tie si familiei tale!!

Anonymous said...

Eu ti-am scris cuvintele de mai sus .. dar am gresit si nu mi-am scris numele .. Merediss