Friday, October 9, 2009

midnight coffee


azi am primit un "accesoriu" pt masina mea si nu numai :un nou termos de cafea de la starbucks care-mi place la nebunie. Am aflat ca Vanessa este deja "vedeta" in cluburile din Madrid dar si in Italia.Le multumesc tuturor celor care-mi scriu,ne vom vedea curand chiar si in Chisinau,abia astept sa va revad la Cluj in OBSESSION la inceputul lui noiembrie si sper din suflet sa ajungem si prin Iasi la Office ca tare-mi place atmosfera de acolo.Va pop pe toti...






4 comments:

Robert said...

la Timisoara ai ceva?

merediss said...

si in Carei(jud SM) sau in SM .. vreauuuu sa ai :((

lilu said...

salut,Sylvia!!!
ma bucur nespus ca veniti la Chisinau!!!I'm happy!!!
ma anunti te rog pe ce data..pls!!!
pup:*deabia astept!!!

delia said...

oo veniti in iasi, in office?I gotta be there:p