Tuesday, October 13, 2009

timp pentru povesti





Azi a fost prima zi in care am inghetat de frig la propriu.Am ajuns sa apreciez caldura si confortul masinii mele,sa ma bucur de dansul frunzelor aramii ascultand Magic FM (da,e un remediu bun impotriva nervilor din trafic),sa-mi beau cafeaua la semafor asortata eventual cu un croissant de la Agip.
Vremea asta ma face sa ma gandesc la faptul ca mai este putin si vine iar Craciunul, la povesti cu paduri magice in care fiecare copac isi are istoria lui,la frunze ce freamata chemand zanele,la paraie pline de mistere.
Zilele trecute am desoperit un astfel de loc , mai aproape de mine decat mi-as fi imaginat vreodata.Acolo parca timpul s-a oprit in loc.........o sa va arat niste poze la timpul potrivit!
Cred ca in sufletul fiecarui om staruie o amintire sau un loc al copilariei unde ,atunci cand se pierde de sine,se intoarce la inceputuri,la acel moment "cu zane".
Iata unde mi-am petrecut si unde am aflat povestile copilariei mele,un loc de care ma leaga cele mai frumoase amintiri:

1 comment:

merediss said...

Intotdeuna scrii atat de frumos Syl .. de data aceasta mi-au dat lacrimile .. nu stiu de ce, pur si simplu .. citesc de fiecare data cu mare, foarte mare drag tot ceea ce scrii!!! Melodia atasata la cele scrise este de-a dreptul superba .. Multumesc ca, esti asa cum esti .. sa nu te schimbi niciodata!!!