Tuesday, October 20, 2009

red wine & hard candy



Am uitat multe lucruri,am uitat anumite senzatii,amintiri imi rasuna la portile mintii......constientizarea sufletului ingropat in cenusa realitatii e rece...... in putinele momente de revelatie imi dau seama de pretul platit.....castigi ceva pierzand altceva.oare e corect jocul vietii?am mizat totul pe o carte fara sa ma uit inapoi.......am ales poate prea devreme insa inainte de a fi prea tarziu.
In haos tu esti lumina indiferent de compromis si imi este deajuns atingerea ta.........adorm pe aceeasi parte cu numele tau,visand visul tau...........

3 comments:

Miro said...

hai ca ai scris foarte fain...

Ea said...

Hi hi :D, AK e preferata mea!

sylvia said...

dap si eu am anumite piese care-mi plac la nebunie,o sa le postez pe blog in diverse momente . :)