Wednesday, June 10, 2009

dj rynno&sylvia la un show pacatos


am facut cateva modificari in apartament asa ca am stat vreo 2 zile la parintii mei si nu am avut net(de fapt aveam dar am vrut sa vad daca rezist fara:) ).presimt ca de acum inainte va urma(printre altele) un sir luuuuunnnngggg de posturi intitulate home& deco.S-A DAT STARTUL!
O sa postez aici informatii despre fiecare etapa a construirii unei case din punctul de vedere al unui necunoscator care invata si despopera totul pe parcurs.Imi place sa ma implic in tot ceea ce inseamna viitoarea mea casa asa ca sper, ca experianta pe care o voi dobandi sa foloseasca pe viitor si altora!

4 comments:

Miro said...

bafta multa!sa ti iasa totul asa cum ai visat si sa fiti fericiti!

kozmo said...

super piesa.....in sfarsit ceva original.....nu "made by play&win"....care sun toate la fel......ale voastre macar suna ca ale voastre....respect...misto ca piesa asta e asa mai indrazneata......

Merc said...

Buna Sylvia

Eu zic, sa o chemi si tu pe Miro sa te ajute la constructii...( e ft buna la zugravit :P ) oricum se plictiseste vara deobicei. Aaaa si daca o sa fie foame, sa o pui sa-ti faca omleta. Intreab-o pe ea dc si ai sa razi:) Duminica frumoasa

sylvia said...

am lipsit cateva zile si m-a dat disparuta.e frumos sa te stii iubit!