Friday, June 12, 2009

miros de tei (diary)

De obicei ,lucrurile negative isi lasa amprenta mult mai tare peste sufletul nostru .de ce? pentru ca multi dintre noi avem asteptari (poate) prea mari de la viata,suntem orbiti de cotidian si atunci intervine depersonalizarea.....ne trezim intr-o buna zi realizand ca a trecut viata pe langa noi si n-am inteles nimic din ea,nu am ramas cu nimic notabil,prea putine amintiri dulci,prea multa amaraciune!este atat de usor sa te pierzi....pe tine insuti!
Ce ar fi daca ai sta o clipa sa pui in balanta lucrurile bune sau proaste din viata ta?aminteste-ti ca trebuie sa "inveti" sa fii fericit,sa te ajuti pe tine sa vezi ca lucrurile simple si sentimentele sincere sunt cele care aduc soare in inima ta!
Mergi azi intr-un parc,descalta-te pe iarba si mergi putin,apoi intinde-te si priveste cerul,simte mirosul pamantului,asculta vantul ,deschide-ti sufletul!natura iti da cea mai adanca armonie!
Dupa un an 2008 foarte greu din multe puncte de vedere,2009 ma gaseste mai inteleapta,mai impacata pentru ca de aceasta data s-au intamplat lucruri care m-au marcat foarte tare intr-un sens pozitiv!
Astazi,12 iunie,sunt fericita ca pot deschide geamul si inca mai simt mirosul de tei ce-mi aduce in minte atatea povesti........

11 comments:

George Colang said...

lucrurile simple fac diferenta:)

sylvia said...

asa e,pacat ca multi isi dau seama de asta cam tarziu!

George Colang said...

normal ca am citit postul:) doar ti am dat comm...si apropo, multi nu si dau seama niciodata.

sylvia said...

ma refeream la primul post pe care l-am scris pe acest blog,cel mai vechi post al meu din 2008."fiecare om cu nebunia lui....."

George Colang said...

ok :) sa vedem ce i acolo

George Colang said...

am citit. este interesant. 1. nu stiam ca ti place cioran. 2 nu stiam ca ai formatie sau ca esti cantareata..ceea ce este f dragut; am vazut comm pe acolo 3. cred ca am scris vreo 3 sau 4 articole prin care incercam sa arat exact ceea ce arati u acolo, in schimb am primit mesaje ca analizez si stric totul:)5. imi place ca ai folosit cuvantul ''haos''.. in jurul lui se invart multe si probabil el o sa fie cel care o sa ma ajute sa inteleg si sa dezleg multe enigme.

sylvia said...

daca vei rasfoi blogul meu o sa mai descoperi articole de genul ala.nu stiu de cand ma citesti dar am pus o tona de posturi cu poze si filmari din emisiuni.ma mir cum de nu ti-ai dat seama.dj rynno&sylvia -feel iti spune ceva?:)te pop si te mai astept!

George Colang said...

sa zicem ca am alte preocupari..si nu este chiar anormal ptr un om care nu face diferenta intre marcile de masini si telefoane mobile:)) si eu fac ceva muzica, in general electronica.

sylvia said...

sunt convinsa ca stii macar cateva din piesele noastre.

The Red Hair Girl said...

he he, exact in genul asta, "miros de tei", se numeste si ultimul meu articol de viata!
miroase a tei... si da, miroase tare, si mi se face dor si simt cum vine vara din ce in ce mai mult si ma tot atasez de oameni ...
si mi-e frica sa nu ma afund mai mult decat am facut-o deja...

sylvia said...

nu-ti face iluzii ca sa nu ai deziluzii.eu zic sa te lasi purtata de val....si atat!