Monday, June 8, 2009

fiti cu ochii pe capatos in seara asta!

In seara asta ne veti putea vedea la capatos dupa ora 23.30.dupa niste saptamani foarte incarcate ,asta este prima zi in care e mai liniste.am impresia ca e duminica.....
Cu toate ca este urat afara ma simt plina de energie si am o stare de bine....azi o sa ma relaxez rasfoind revistele mele home&deco,o sa mananc cirese si piscoturi,o sa beau cafea si de ce nu ,poate un pahar de asti!am sa las toate treburile pe maine,ziua de azi e pentru mine....
Va las in continuare piesa mea preferata in momentul de fata

4 comments:

Robert said...

aaa joi am urmarit toata emisia si am vazut ca nu ai mai fost, ca eu asa stiam ca pe joia trecuta trebuia,:D am sa iregistrez emisia si am sa ti-o trimit poop:*

nola said...

buna. sunt din otopeni si mia placut fff mult concertul din otopeni. blonda diana a facut show. as vrea sa tin legatura cu voi printrun id d mess sau un nr de tel. va pup dulce si va mai astept la oto

Merediss said...

.. eu abia acum am terminat cu dushuletzul meu zi de zi .. am facut gimnastica inainte .. nu mai pooot .. ma dor toate .. de doua saptamani m-am pus pe treaba si fac gimnastica in fiecare seara :)) .. Iti doresc o seara frumoasa si .. suntem cu ochii pe tine :)!! Pupilici

sylvia said...

buna imi poti scrie pe pimpmyevents@yahoo.com .va urez o zi minunata si o cafea cu scortzisoara excelenta!