Friday, June 26, 2009

ultima fotografie cu Michael


prietenii de la agentiadepresamondena.com publica ultima fotografie cu regele!am dormit cred ca 3 ore azi noapte si inca nu imi vine sa cred...... la noi in casa se ascultau albumele lui Michael aproape zilnic,piesa mea preferata in ultima vreme fiind "speechless"! multi prieteni m-au sunat sa-mi spuna ca in urma cu putin timp primisera confirmarea ca vor merge la unul din cncertele sale! a fost cu siguranta un geniu care nu va putea fi egalat niciodata! ma intreb cum ar fi fost sa ne daruiasca macar un concert din cele 50! un concert istoric,incununarea carierei lui!
Pana si oamenii pe care ii credem nemuritori se duc.....macar acum stie ca lumea l-a iubit.....pana la capat!
PS: MAI MULTE DELALII PUTETI AFLA PE www.agentiadepresamondena.com si www.tmz.com!

3 comments:

Denis said...

Odata ce soarta ti-a scris ca vei muri,numai ai cum sa scapi...Condoleante familiei,iar muzica lui va ramane eterna in sufletele noastre

sylvia said...

eu am stat cu sufletul la gura pana la 4 dimineata pentru a afla confirmarea de la CNN! tot am sperat....ca e o strategie de presa...

simonik said...

pe mine m-a socat poza asta.