Monday, June 1, 2009

poze turneu

















10 comments:

Roxyka said...

sunt superbe pozele... abia astept si eu concertul :D mai fac rost de vreo 2 carduri:))
sper doar ca macar de data asta sa reusesc sa ajung

sylvia said...

super,te asteptam

Bibi said...

Ceau Sylvia,am vazut pozele.sunt super faine.eu am fost plecata si n-am stiut cand e concertul in Heaven.imi place mult machiajul vostru,e interesant si cu multe culori combinate frumos.Sa mai pui poze,k tu oricum iesi bine in toate:)

Merediss said...

.. no comment! pozele sunt superbe .. voi sunteti superbi! o echipa absolut superba! nu am putut sa trec cu vederea peste machiajul absolut superb al fetelor :X !!! ele se machiaza ? abia astept si eu sa aveti un concert la mn in oras sau .. aproape de orasul meu!

idi said...

dragute prietenele tale sylvia :">

sylvia said...

ne machiem singure de fiecare data!

Anonymous said...

salut.....am si eu o curiozitate...una din dansatoarele tale.....cea cu parul scurt....cumva se numeste diana?.....daca da....Doamne ce schimbata e.....nu am mai vazut-o de cand eram in clasa a 10....eram colege de liceu...Ctin Brancusi...ma bucur sa vad ca face cea ce ii place...de pe atunci le avea cu dansul.......k sa stie cine sunt.....am avut un iubit comun pe nume Mihai Simi mai mare decat noi...era a 12a....hehe...bafta in continuare si sunteti cei mai tari....

sylvia said...

diana este! :)

Anonymous said...

buna! am citit commentul fetei care intreba de diana :) si asta m-a facut sa scriu si eu. ma intrebam daca este ea inca de cand dansa in trupa andei adam! cand am vazut-o ultima data era o copila,cu codite :P care se juca in gradinita din fata blocului impreuna cu sora ei Denisa.
A locuit in Iancului.Si o cunosc atat pe ea cat si pe fratii ei,Cristi,pe Denisa si pe Cezar.As intreba-o ce mai fac daca as putea lua legatura cu ea printr-un site sau mail.Nu am nimic deosebit sa ii spun, dar mi-am adus aminte de copilarie, si cred ca intr-un fel sau altul si ei fac parte din ea, eram toti claie peste gramada la joaca...in curtea gradinitei! S-a schimbat tare mult, a crescut...cum se spune :P dar si-a pastrat ceva in expresia fetei care m-a ajutat sa o recunosc cat de cat!Ii urez succes in continuare si ei si tie Silvia, si numai bine!

sylvia said...

pteti sa-mi scrieti pe mail pimpmyevents@yahoo.com detalii despre voi adika cum va cheama,ii voi transmite dianei si va voi da id-ul ei de mess.