Friday, June 5, 2009

i love iasi !


concertul de la iasi a fost unul dintre cele mai frumoase! un public extraordinar care stie sa petreaca in adevaratul sens al cuvantului!As vrea sa scriu mai des insa am o perioada suuuper aglomerata cel putin pana saptamana viitoare! am fost numai pe drumuri si sunt cam obosita dar nu ma plang! maine ne vedem in jur de 8.30-9 seara in parcare la dumars in regie!va astept pe toti cu drag!pana una alta ma dau jos din pat cu greeeeuuuu si sar direct in cana de cafea .....cu scortzisoara de data asta!
PS:duminica am de trasat amprenta casei ,se organizat un botez si de participat la o nunta a unui prieten bun -GARFIELD! le urez de pe acum casa de piatra !

2 comments:

Roxyka said...

:(( acuma-mi pare si mai rau ca n-am reusit sa ajung:(( n-am vaut nici cu cine, a doua zi aveam cursul festiv si in ziua aia am umblat in stg si dreapta cu organizarea cu tot... :(
dar pe urmatorul promit ca nu-l la ratez
vin si sg daca-i cazul

sylvia said...

a fost suuuuuper tare,cred ca cel mai frumos concert din tot turneul! pacat ca nu ai venit!