Friday, May 1, 2009

1 mai cu emotii-am nevoie de voi!

REMEMBER ( m-a apucat nostalgia):
1.am fost primul proiect din Romania care s-a promovat singur,fara o casa de discuri
2.am castigat numeroase premii in 2008 printre care -VEDETA ANULUI(premiile bulevard kanal D)
-PREMIUL PRESEI (ROMANIAN TOP HITS)
-PREMIUL LA CATEGORIA MUZICA PT PIESA SAVE ME (PREMIILE CONFIDENTIAL)
-PREMIUL PT CEA MAI POPULARA TRUPA (DISCOTECA TINERETULUI)
3.am facut nici eu nu mai stiu cate lansari de cluburi,multe petreceri frumoase la turabo,gossip etc
4.am avut 3 piese simultan in playlisturile radiourilor (feel inca e difuzata la radio si in cluburi dupa 2 ani)
5.clipul piesei feel ,desi era filmat de la evenimetul mtv-ului a fost dat si la posturile concurente (U tv)
6. suntem in pragul lansarii celui de-al 5-lea single!
MULTUMIM tuturor celor care ne-au sustinut de-a lungul acestor 2 ani minunati in care am trait emotii incredibile,am gresit,am invatat,ne-am bucurat impreuna,am cantat...
Le multumim oamenilor cu care am lucrat si care ne-au ghidat de-a lungul timpului,dj-ilor care ne-au promovat muzica.va multumesc voua tuturor si sper sa va am alaturi in continuare pentru ca tot ceea ce facem este PENTRU VOI!si daca voi sunteti fericiti,atunci si noi vom fi!


maine plec la mare.n-am sa am timp deloc sa ma distrez deoarece o sa avem cantari!
program: 1 mai -neptun in jur de ora 18, apoi club Vox costinesti
2 mai -bucuresti si seara Gossip mamaia
sper sa ne vedem la mare,sper sa va placa piesa noua.de voi depinde totul!v-am pupacit!va astept cu drag la gossip sa ciocnim un pahar de sampanie.nu va fi concert ci o petrecere intre prieteni!

4 comments:

Robert said...

Multa bafta in continuare:* si chiar ma bucur cate faci pt noi, si nu ai cum sa nu apreciezi o asemenea trupa:* te pup si sper sa ne vdm luna asta la concert:)

Anonymous said...

Deep sound very nice :D

in special varianta extended :>

frumoase versurile :))

Unknown said...

Salut Sylvia,

As dori sa stiu cum am putea obtine niste ID-uri de la tine pentru o retea care te promoveaza intens :)

Terra FM (www.terrafm.ro) - The Dance Planet.

Suntem pe CHR Dance si destul de galagiosi (intra pe LIVE).

sylvia said...

pimpmyevents@yahoo.com si vorbim.va pup