Wednesday, May 20, 2009

red wine & hard candy



Ieri am avut o seara minunata in compania prietenelor mele de-o viata si am realizat ca nimic nu s-a schimbat! Anii au trecut peste noi si am devenit femei in toata puterea cuvantului , dar am legat prietenii sincere pentru o viata!Chiar daca nu ne mai putem vedea asa des, mereu vor fi in inima mea si eu in a lor!
Si ca sa inchei o zi superba petrecuta in comania sotului meu dulce,am ales sa citesc o carte buna si sa ma destind cu un pahar de vin rosu.Astazi citesc Adam si Eva ,o carte pe care o rasfoiesc cu aceeasi placere dupa multi ani.E liniste si pace ....si merit asta!

4 comments:

delia said...

adam si eva de liviu rebreanu? chiar voiam si eu sa citesc si eu cartea asta:p

sylvia said...

dap,este foarte tare cartea!

andra said...

ami place cea ce faci esti foarte frumoasa!!!

andra said...

fi tu ansati si ai sa obtii tot cea ce ati doresti