Friday, May 8, 2009

DEEP (FUCK YOU) - ENJOY.....

17 comments:

DiAnLEX said...

Mult succes! Poate deveni un hit!

Dj FyZzY said...

yupiiii :D
Pls mi'o poti urca si mie aici
www.transfer.ro si sa-mi dai linkul de donwload ? :D
Pls :D

sylvia said...

hello mai da-mi adresa de mail sa-ti trimit pe transfer .

Ea said...

Mulţi artişti se luptă pentru combaterea pirateriei. E spre binele tău ca măcar tu să încerci să îţi protejezi munca şi să nu o oferi pe tavă oricui. Măcar să se chinuie să găsească melodia în internetul ăsta mare dacă o vor gratis.

sylvia said...

piesa asta nu este inclusa pe nici un album si pana ajungem sa vindem piese on line e cale lunga.artistul roman traieste din concerte ,cu cat piesele sunt mai promovate(indiferent de mijloace) si esti mai cunoscut,cu atat ai mai multe.eu din vanzarea piesei (albumului) nu-mi iau nici un ban (deci ar trebui)!in fine este o discutie ffff lunga despre marketingul de kk din muzica unde totul se face anapoda.mai nou,daca ai multe vizualizari pe you tube esti mai bine cotat pe radio etc...se intampla niste lucruri ciudate !piesa era deja pe net dar la o calitate f proasta intregistrata de la vibe.macar asta se aude bine!

Dj FyZzY said...

pff 'Ea' .....
Aia multi artisti de kre zici tu nu le mai merg prin concerte , la radio nmc , si e normal ca vor makr sa le cumpere cnva albumul...si ink cv aproape toti artistii au fost promovati pe net fie youtube fie site-uri de muzik... si sylvia te-a dat o explicatie pe masura :)
Si app sylvia stiu cum sta treaba :) cu youtub'ul :)
Ps: am piesa inregistrata dupa vibe (fara sa se auda vibefm pe ea) dar imi trebuie pt club :)

sylvia said...

ti-am trimis piesa pe transfer.ro de pe adresa pimpmyevents....

Dj FyZzY said...

:-?? nu am primit nmc , daia te-am zis dak ai trimiso ...(scrie-mi linku intru-un comm si dupa il stergi dak asa nu merge) si ms :*

sylvia said...

baga id-ul pimpmyevents si da-mi buzz ca intru acum pe mess

lilu said...

piesa e super de tot!!!!!!!!!!:-*

sylvia said...

iti multumim lilu trimite link cu piesa la toti cunoscutii tai sa afle toti desre ea.te pupam!

lilu said...

sigur..deja i-am innebunit pe totzi cu piesa asta;))poop:-*
P.S"pot sa-tzi dau Add pe mess?"

sylvia said...

dap cum sa nu!

uzzy said...

vreau si eu melodia am ascultat`o cand atzi venit in urziceni la concert:X mi`o potzi trimite si mie?

sylvia said...

cred ca o poti lua de pe odc sau de pe diverse siteuri de muzica.se gaseste peste tot!

uzzy said...

am gasit`o da are pe fundal chestia aia cu vibe fm si nu o vreau asa

sylvia said...

pimpmyevents baga id-ul asta si cand ma vezi on line da-mi buzz sa-ti trimit