Tuesday, May 19, 2009

light morning


Uneori ma trezesc dimineata (ma rog,pe la pranz) de parca nu a existat niciodata ziua de ieri si nu pluteste prin aer decat un sentiment "light" de fericire,de multumire!
Am deschis larg ferestrele si copacii din fata blocului raspandesc o aroma fresh,pasarelele inveselesc atmosfera cu cantecele lor! Nu am nici o treaba urgenta azi,de-abia maine incepe greul.
Ziua de astazi o am doar pentru mine! si cum nu e nici o graba,stau in varful patului cu cafeaua in dreapta si piscoturile in stanga ,revista "casa mea" in fata si citesc despre polistirenul expandat.m-am si hotarat.....sa fie de 15! :)


PS: maine veti avea o dimineata dementa pentru ca DJ RYNNO & SYLVIA sunt la RAZVAN SI DANI! si stiti voi ce va urma....fiti cu ochii pe noi incepand cu ora 9.

5 comments:

Miro said...

maine am o zi grea...da ma trezesc sa ma uit la voi...sa fiti nebuni si sa ne faceti sa zambim...sa incep bine ziua...te pup

sylvia said...

hai k poate iti transmit ceva in direct!!!! lol si eu am o zi grea maine cu o gramada de drumuri.

Miro said...

sa nu ma faci de rusine ...fara povesti de-alea...stii tu...:-> lol

sylvia said...

hahahahahaaaaa,vedem.......

Robert said...

sa ma saluti si pe mine:* asa in direct:>:)) te poop