Monday, May 4, 2009

2 mai lansare new single DEEP @ GOSSIP MAMAIA




















una dintre cele mai tari petreceri marca DJ RYNNO&SYLVIA "la noi acasa" in club GOSSIP! au fost alaturi de noi toata gasca de prieteni de la Cristi Stanciu pana la Pyuric (monden.info) si Yarabi. un public extraordinar,reactii neasteptat de bune,distractie maxima! acestea fiind zise,pot rasufla usurata - we are back in business!!!!!!( voi pune cateva poze si de la concertul de 1 mai de la neptun)
PS:multumim tuturor!

10 comments:

bianca said...

Ceau,pozele sunt foarte frumoase,sexi.vreau sa te intreb ceva.Cum te mentii de arati asa bine?ce mananci?Faci cumva impachetari,electrostimulare?sunt foarte curioasa.astept raspunsul tau.merci mult.

Merediss said...

Cat de superbe sunt pozele! Ma surprinzi de fiecare data cu noile tale costumatii, de fapt cu noile voastre costumatii, atat ale tale cat si a fetelor, sunteti din ce in ce mai superb!!

sylvia said...

fac masaj de 2 ori pe saptamana si intentionez sa ma mai duc pe la bazin din cand in cand.in rest,sa spunem ca am gene bune!
@merediss merci mult .te pop

sylvia said...

tinuta mea este inspirata girls aloud - i can't speak french.in general tinutele sunt atipice pt genul de muzica pe care il cant,am mers pe acelasi stil si la premiile music awards,insa nu fac o regula din asta!depinde de locatia in care cantam.imi plac schimbarile-alt eveniment,alta tinuta!

Anonymous said...

IMI PALACE FOARTE MULT DE VOI in special de dansatoare ta Adriana as-i vrea mai multe poze cu voi din concerte ...si app de unde le imbraci pe dansatoarele tale

Anonymous said...

Buna, Sylvia esti foarte tare tine`o tot asa imi place ff mult de tine si de dansatoarea ta adriana :) te-as ruga dak se poate o adresa de messenger unde sa putem comunica mai des. As mai avea inca o rugaminte bineinteles dak se poate sa`mi spui si mie cum se numeste tunsoarea adrianei. Multumesc ff mult

Bibi said...

Multumesc Sylvia pt raspuns.Eu am fost inotatoare si am fost de multe ori la concurs in Bucuresti.Am inotat in bazinul descoperit.nu stiu exact in ce zona era.Eu sunt din TM si aici nu avem bazin de 50 de m.Pacat.Inotul te ajuta mult sa ai un corp frumos.

Bibi said...

foarte tare piesa Deep - are tot ce-i trebuie ca sa devina hit :D
bravo !

Roxyka said...

prea tare piesa "deep"
vocea ta e superbaaaaa
ramai cu Adriana si Diana sau le mai schimbi?
ca stiu ca ai tot schimbat...

sylvia said...

pai danseaza la noi de prin octombrie si formam o echipa f buna deci nu am de ce sa le schimb.dau foarte bine pe scena!