Tuesday, May 26, 2009

just me and the summer (partea 1)









7 comments:

Anonymous said...

foarte frumos! personal mi-au placut la nebunie contrastul din poze :) poate se arunca si niste detalii despre persoana din spatele obiectivului, locatie ... ar fi frumos :P oricum, minunat!

Robert said...

woow superbe pozele:X
oricum u esti o persoana minunata
poop:*

sylvia said...

asa cum am mai spus in postul anterior pozele mi le-a facut o tipa foarte talentata - ANDREEA ARDELEAN.poti gasi informatii despre ea pe siteul ei .gasesti linkul la rubrica "citesc cu drag si spor" .o vezi in stanga.locatia a fost undeva la iesirea pe autostrada soarelui intr-un fost buncar(unde a filmat si albnegru clip la piesa kalimba).mai am poze, dar pe rand.....

lilu said...

foarte superbe pozele..ca shi tine de altfel..imi plac mult;)
...atita finetze shi rafinament..divinitate shi puritate...intr-un cuvint woow!!!..shi anturajul e fenominal!!!
pooop:-*

sylvia said...

mercik o sa mai postez ca mai am!

KiTTy said...

geniale pozele...felicitari pentru tot:*

Sabrynna said...

Sunt adorabile pozele...Esti frumoasa foc..te pup si bafta in continuare