Monday, May 18, 2009

the girls ....



pot sa spun fara falsa modestie ca in fiecare concert am alaturi de mine cele mai minunate "colege" - dansatoarele noastre Adriana si Diana.fiecare are stilul si farmecul sau de-aia nici nu avem sincron pe toate piesele pentru ca fiecare sa-si exprime personalitatea! impreuna facem o echipa minunata si mai presus de toate suntem si prieteni (si aici il includ pe dj rynno).atunci cand muncesti cu drag si pui inima ,totul iese mult mai bine.asta vrem si noi ,ca fiecare sa fie rasplatit pentru munca depusa si entuziasmul de care da dovada! cum fetele au ajuns sa aiba destui fani si nu am de ce sa le pun intr-un con de umbra deoarece sunt mandra de ele, va las cate o poza cu fiecare:

13 comments:

Miro said...

sunt super tari fetele astea..fac un show bestial!keep up the good work!

uzzy said...

pot spune ca am ramas masca ce pot face fetele astea

le`am vazut live in concert la urziceni unde de altfel am fakut poza q u:D dak itzi amintesti am fakut primu cel cu ochelari shi sapca roshie:D

uzzy said...

catzi ani au fiekare? ca am auzit ca adriana a avut teza in ziua in care atzi fost invitati la razan si dani in emisiune

sylvia said...

adiana da bacul anul asta,are 19 ani si diana 23.

babywin said...

adriana e o papusica.,,iar diana o nebuna si jumatate...le pup pe amaandoua...

Roxyka said...

cand ati fost la Iasi la Iulius Mall era doar Diana, cealalta fata nu era Adriana, nu? asta prin Noiembrie
din pacate cand ati fost in Office, desi mi-am dorit enorm de mult, n-am putut merge la concert ca n-a vrut nimeni sa mearga cu mine :( dar next time am sa fiu in primul rand:P


si eu am 19 ani si dau bacu:))

sylvia said...

ei,chiar ai noroc,venim la iasi pe 3 iunie! concertul va avea loc in parcarea iulius mall cred si poti sa-ti aduci toti prietenii! te asteptam!

Roxyka said...

yeeeeee
ce fain :D
abia asteeeept :D
o sa fiu acolo sa fac poze si sa inregistrez:))

Sabrynna said...

Sunt superbe fetele...formati o echipa excelenta..am auzit ca pe 6iunie aveti concert in Bucuresti,unde mai exact???te pup Sylvia si pe fete:*:*:*

Anonymous said...

sylvia..qm as putea s dau si eu d adytza.. ? tare mult as vrea...

sylvia said...

la adriana te referi?danseaza la fly project acum.

Anonymous said...

pai..:(..dc a plecat akolo ? si totusi spune-mi qm as putea s dau ?

sylvia said...

scrie si tu pe forum la fly!