Saturday, May 16, 2009

home&deco !


cel mai relaxant lucru pentru mine in ultima peroada este sa rasfoiesc reviste home&deco .le cumpar in fiecare luna si astfel am reusit sa adun o colectie destul de mare.revin asupra lor iar si iar cu aceeasi placere si incerc sa transpun fiecare decor care-mi place in noua mea locuinta (care e desenata doar pe hartie deocamdata).ma apropii incet dar sigur de START! stiu ca o sa fie greu dar ne dorim asa tare aceasta casa incat nu are cum sa iasa altfel decat asa cum o visam!
Pe cand altele nu stiu ce rochie sa-si mai puna sambata la bamboo (si vinerea la turabo :) ),eu colind magazinele uitandu-ma dupa electrocasnice,farfurii sau gresie iar lucrul dupa care tanjesc cel mai mult este sa ajung mai repede sa-mi beau cafeaua in aer liber,pe terasa casei mele!sa ma bucur de liniste si verdeata,sa alerg desculta prin iarba,sa plantez flori in gradina si sa primesc cat mai multe vizite din partea prietenilor!
Sooo......astept sugestii sau poze aici sau pe mail (pimpmyevents@yahoo.com),poate imi recomandati vreun site ,in fine,orice vis-a-vis de constructia sau designul unei case! va pop si astept sugestiile voastre!

12 comments:

Robert said...

woow cabana din poza ii super tare, acolo liniste:X si sa bei o cafea, ahh ce as visa si eu la o cabana dinaia:D

DCTiron said...

Uite aici e căsuţa viselor mele. Probabil puţin mai mărişoară, dar modelul să fie acelaşi.
http://conwerti.blogspot.com/

Depinde foarte mult de ceea ce îţi place ţie o casă, să fie cu etaj şi mansardă, parter şi mansardă, sau poate vrei un mini blocuşor ;))
Dacă te mai interesează ceva proiecte îţi mai trimit.
O seară frumoasă!

sylvia said...

hello stiu casa foarte bine,am gasit proiectul pt ea pe mai multe siteuri.si eu imi doream o casa clasica ca asta din poza cu o sarpanta in maui multe ape si sa aiba aspect de "acasa"!am desenat eu pe hartie o oarecare imparteala pentru ca stiam cum sa fie compartimentata casa! arhitectul insa mi-a propus niste solutii foarte practice si mi-a propus un design mai futurist ,nu foarte complicat dar prin care fructificam la maxim spatiul!initial imi doream si un demisol dar am renuntat la el in favoarea unei mansarde din lemn care sa aiba si un aspect mai rustic cu grinzi la vedere etc! si inca ceva ,imi place enorm placajul de piatra naturala care cred ca o sa se regaseasca pe anumite portiuni ata la interior cat si la exteriorul casei.

DCTiron said...

Să ştii totuşi că şi demisolul este util (mie mi-ar servi ca spălătorie, călcătorie, stuff like that), iar despre mansarda în stil rustic cred că este o idee foarte bună, poţi folosi piatra naturală acolo foarte bine. :)
Oricum, aşteptăm fotografii din noua ta căsuţă! ;))

sylvia said...

stiu dar costa destul de mult si nu prea merita investitia avand in vedere ca viitoarea casa are cam 350 mp.deci sunt arhisuficienti!

DCTiron said...

:)) oh Doamne, la câţi metri pătraţi va avea căsuţa ta, clar că nu vei avea nevoie de demisol..

sylvia said...

mda ,sper sa o si pot duce la bun sfarsit!sa stii ca arhitectul voia sa-mi faca si mai mari camerele dar le-am ajustat dupa nevoile noastre.doar mansarda de vreo 80 mp va fi necompartimentata si va avea o terasa de 27 mp.ma mai gandesc ce voi face acolo!

DCTiron said...

mansarda merge pentru o sală de relaxare, jocuri, colţişor de creaţie, mini-cinema, stuff like that ;))
Mansarda ta, plus terasa plus înca vreo 20 de mp şi e cât căsuţa mea ideală :)) plănuieşti să ai o familie atât de mare?

sylvia said...

parter living,bucatarie si un dormitor matrimonial cu dressing si baie.sus 3 dormitoare si 2 bai si mansarda ca loc de recreere sala,biliard petreceri etc.ti se pare mare?probabil ca or sa stea cu noi si unii dintre parinti pentru ca nu ne vom putea descurca singuri avand in vedere programul nostru plus ca daca vom avea un bebe cine o sa aiba grija de el cat suntem plecati?normal ca voi avea camerele mai mari decat cele de la un apartament de bloc.care ar mai fi farmecul altfel?deci jos parintii,sus noi bebe si camera de oaspeti,mansarda pt recreere....cam asa e imaginea!

DCTiron said...

Atunci se justifică tot spaţiul ;))
Eu una prefer o casă jumătate decât a ta, pentru că îmi place să mi-o îngrijesc ca la carte şi trebuie să reuşesc singură (n-aş sta cu părinţii în veci şi nici nu i-aş lăsa să îmi crească copilaşul :D ) apoi pentru că banii sunt limitaţi... dar cine ştie, poate pe viitor va fi loc şi de o casuţă ca a ta ;))

sylvia said...

pai eu daca stau inafara bucurestiului acum nu exista mijloc de transport in comun deci mi-ar fi greu sa imi iau o dadaca plus ca nu sunt deacord cu persoanele straine.noi avem niste parinti super ok asa ca (nu credeam ca o sa spun asta vreodata) dar nu am nimic impotriva sa stea cu noi.

DCTiron said...

Nu din cauză că nu m-aş înţelege cu părinţii am spus că nu le-aş permite să îmi crească copilul, ci pentru că la vârsta lor au nevoie de odihnă, linişte şi relaxare, răsplată pentru că m-au crescut atâţia ani.
Apoi mai e şi problema diferenţei de vârstă dintre un copilaş şi un bunic, diferenţa de energie şi canalizare a atenţiei, bunicii sunt permisivi, răsfaţă şi cocoloşesc, eu vreau un copil aşa cum am fost eu, crescut cu părinţii, iubit şi răsfăţat de bunici, dar în limitele normale.
Părinţii mei vor fi trecuţi amândoi de 50 şi ceva de ani până voi avea eu un copil şi aş prefera să recurg la ei doar în caz de urgenţă.
Ştiu că acum vorbesc de aş vrea eu să se întâmple, mai e mult până atunci o oricum. :)