Thursday, May 7, 2009

MULTUMIM DJ ANDI SI LIVIU HODOR !!!!!!!

in ultima perioada am fost intr-o mare dilema! sa ne lasam purtati de spiritul de turma si sa scoatem si noi o piesa popcorn (dar sa ne bucuram ca avem concerte prin vecinii nostri apropiati- gen bulgari) sau sa mergem mai departe cu stilul care ne-a consacrat si sa speram la ceva mai mult....
Am ales varianta a doua cu maaari emotii nestiind care va fi reactia publicului!dupa ce piesa a fost difuzata acum cateva zile la emisiunea lui DJ ANDI SI LIVIU HODOR(REQUEST 629) am avut marea onoare,placere,uimire (nici eu nu stiu cum sa mai spun) sa ne sune oameni importanti din radio sa ne ceara piesa pentru a o difuza!
Este cea mai mare rasplata si "compliment" adresat muncii si muzicii noastre si am demonstrat inca 1 data faptul ca am reusit fara pile sau relatii,fara compromisuri!SI PENTRU ASTA VA MULTUMIM!
Chiar in acest moment primim zeci de mesaje ,mailuri- semn ca lumea astepta ceva nou de la dj rynno& sylvia.
MULTUMIM pe aceasta cale lui Dj Andi si Liviu Hodor pentru prezentarea facuta in emisiunea de azi,Manuel Dinculescu (radio 21),Avi (vibe fm),Pyuric (prietena noastra buna de la monden.info alaturi de care sper sa ajungem sa facem lucruri marete si care se ocupa in prezent si de promovarea proiectului nostru on line),tuturor dj-ilor care ne-au sunat si tuturor radiourilor din tara care asteapta piesa pentru a o promova!
PS: LUNI NE AUZIM LA REQUEST 629 SI ABIA ASTEPT SA AUD PARERILE VOASTRE!

4 comments:

kristofer93 said...

Dj Andi cu I, nu cu Y :P

sylvia said...

sar'na am corectat nu stiu ce o fi fost in capul meu! :)

Silvyu said...

nu prea transmite o senzatie melodia....versurile sunt cam simplute..nare o scanteie nimic..nush poate o fi o alta senzatie daca o asculti in lcub fiind melodie de club

sylvia said...

reactiile in club au fost f bune,are un sound si balans ok,versurile nu trebuie sa fie complikate k sa poate fi retinute usor si pasajul cu fuck you e preferatul meu!!!!piesa e chiar ok!